Master Promo Suomen myyntinäyttelystä löytyy käytännössä kaikki mahdollinen, mitä yritys onnistuneessa promootiotilaisuudessa tarvitsee.

Master Promo Suomi tarjoaa kaiken yhdestä luukusta

Pienet asiat viestittävät isoja kuvia yrityksestäsi. Oikean ja positiivisen yritysmielikuvan rakentaminen ei käy helposti, mutta kysymys ei ole kuitenkaan rakettitieteestä.

Teksti: Asko Tanhuanpää

Promootioalan uranuurtajiin Suomessa lukeutuvan Master Promo Suomi Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja Jukka Juhola tiivistää, että pienillä asioilla rakennetaan mielikuvaa helpommin kuin isolla, eikä sen tarvitse edes maksaa paljon.

”Pienet asiat viestittävät isoja kuvia yrityksestäsi. Ne antavat kuvan laadusta ja siitä, mitä yritys ajattelee omasta kuvastaan. Tärkeää on hahmottaa, mille kohderyhmälle viesti halutaan antaa. Promootiotuotteita ei osteta itse varten, vaan ne hankitaan miellyttämään kohderyhmän silmää”, Juhola muistuttaa.

”Tälläkin alalla pätee totuus, että erikoisosaamista vaativat tehtävät on parempi jättää ammattilaisten hoidettaviksi”, Juhola kuvaa.

Jokainen promootio räätälöidään asiakkaalle

Vuonna 2006 toimintansa aloittanut Master Promo Suomi on promootiotuotteiden ja -toiminnan moniosaaja – kaikki tarvittava löytyy yhdestä ja samasta luukusta. ”Kauttamme saa niin messuosastot, laadukkaat vaatteet, matot, jakotavaran kuin tarvittaessa henkilökunnankin. Yhteistyökumppaneidemme kautta pysty toimittamaan lähes kaiken, jos jotain ei ole, niin sellainen hankitaan. Kerran toimitimme Suomeen jopa palapelejä valmistavan koneen, joka on edelleenkin täydessä käytössä.”

”Lähtökohtana on, että mitään ei myydä yli, vaan asiakas saa sen, mitä se oikeasti tarvitsee. Kysymys ei ole myyntimyynnistä, vaan pikemminkin ratkaisumyynnistä”, painottaa Juhola.

Tekniikka antaa uusia mahdollisuuksia

Jukka Juholan mukaan uusi tekniikka tuo koko ajan mukanaan uusia mahdollisuuksia myös promootioalalla.

Interaktiivinen kommunikointi esimerkiksi standeille telineisiin asetettavien tabletti-koneiden kautta on lisääntynyt viime aikoina selvästi ja digitalisoinnin myötä mennään koko ajan eteenpäin. Varsinkin messujen heavy userit ottavat mielellään alan uusimmat trendit mielellään heti käyttöön.

”Kokonaisuutta ajatellen tärkeimmät asiat ovat pysyneet samoina kuin jo kymmenen vuotta sitten. Niin laadun kuin toimintavarmuudenkin on oltava sitä, mitä asiakkaan kanssa on sovittu. Jos mokaamme, voi asiakkaan koko panostus olla hetkessä hukkaan heitetty”, Juhola tietää.

Master Promo Suomi on hoitanut Jukka Juholan mukaan vuosien saatossa tuhansia erilaisia tapahtumia, mutta yksikään tilaisuus ei ole mennyt pilalle. ”Panostamme koko ajan henkilökunnan ammattitaitoon, koskaan ei saa kuvitella olevansa täysin valmis.”

Liittyvät artikkelit