Helen_arvot

Case Helen: Arvoista ilmaa siipien alle

Helen, yksi Suomen suurimmista energiakonserneista, teki rohkean brändi- ja strategiauudistuksen keväällä 2019. Muutos ei jäänyt ulkoisiin seikkoihin tai powerpointteihin. Toimialan murros pakotti yhtiön muuttamaan toimintaansa radikaalisti, myös sisäisesti.

Lue lisää
Kotipizza Leidenschaft

Kotipizza kasvaa sieluaan unohtamatta

Kotipizza Groupin missio on tehdä maailmasta parempi paikka suupala kerrallaan. Vauhdilla kasvava ravintolabrändien koti päätti varmistaa, että yhtiön sielua vaalitaan myös muutoksessa. Kumppaniksi intohimoiseen kehitystyöhön valikoitui Suomen ensimmäinen yrityskulttuuritoimisto Leidenschaft.

Lue lisää
KHSHP

KHSHP on organisaatiokulttuurin edelläkävijä julkisella sektorilla

Vain hyvinvoiva henkilöstö pystyy auttamaan potilaitaan parhaalla mahdollisella tavalla. Siksi Kanta-Hämeen sairaanhoitopiiri päätti tehdä itsestään alansa inhimillisimmän ja parhaan työpaikan. Yrityskulttuuritoimisto Leidenschaft kertoo miten he ovat olleet auttamassa henkilöstötekojen ja johtamisen osalta.

Lue lisää
vaikuttajamarkkinointi

Jasmine Jussila: Uskollinen asiakas on kultakimpale

Oikein johdettu asiakaskokemus on keskeisin asiakasuskollisuuteen vaikuttava tekijä. Tyytyväinen asiakas ei ainoastaan palaa luoksemme vaan myös suosittelee palvelua verkostolleen. Uskolliset asiakkaat mahdollistavat moninkertaisen kasvun.  

Lue lisää

Huolettomampaa arkea sujuvalla talouden hallinnalla

Mobiililaite on tällä hetkellä monen ihmisen henkilökohtaisin tavara. Se kulkee mukana paikasta toiseen. Suomalainen Clark-palvelu tarjoaa mobiilisovelluksen, jonka kautta on mahdollista vastaanottaa, hallinnoida, maksaa ja arkistoida laskut.

Lue lisää

Kasvuyrityksen strateginen kumppani

Suomen kuumimpiin kasvuyrityksiin lukeutuva iLOQ luottaa rekrytoinneissa Mercuri Urvaliin. Oulusta alkanut yhteistyö jatkuu kansainvälisten rekrytointien ja sparrauksen muodossa jo kahdeksassa maassa.

Lue lisää

Säästöpankki on tahdon asialla

Säästöpankissa yhdistyvät aidosti ihmisläheisyys, paikallisuus ja digitaalisuus. Ihmisen kokoinen pankki on vahvasti sisäistänyt, että laadukas asiakaskokemus, tuttavallisemmin säästöpankkikokemus, kumpuaa tyytyväisestä henkilöstöstä.

Lue lisää

Video on nyt in – rekrytoinnissakin

Yli 1000 tuntia videota ladataan Youtubeen ihmisten katsottavaksi lukiessasi tätä artikkelia. Videon osuus kaikesta internet-liikenteestä on kasvamassa 80%:iin kahden seuraavan vuoden aikana.

Lue lisää

Hynttyyt yhteen starojen kanssa

Mitä yhteistä on Pauligilla, Finnairilla ja Kotimaan Energialla? Markkinointiyhteistyö Suomen eturivin tähtiartistien kanssa. Yhteistyö, josta hyötyvät kaikki: yritys, stara ja fani. Sponsoroinnissa ei enää ole kyse logonäkyvyydestä vaan aidosti puhuttelevasta sisällöstä.

Lue lisää