Irtokarkkibrändi, Laura Rytkölä
Globaalista CandyKing-liiketoiminnasta vastaava Laura Rytkölä.

Suomen johtava irtokarkkibrändi avaa myymälän New Yorkiin

CandyKing tuo suomalaisille tutut irtokarkkiherkut pysyvästi newyorkilaisten ulottuville. Uusi myymälä West Villagessa tarjoaa laajan valikoiman klassikoita, kuten minikokoisia Tupla-patukoita, toffeetäytteisiä Center Original -suklaanappeja sekä vaahtokantarelleja.

Irtokarkit ovat olennainen osa suomalaista herkutteluperinnettä ja monelle viikonlopun kauppareissu ei ole täydellinen ilman omien suosikkikarkkien valintaa. Nyt K-Citymarkettien ja K-supermarketin CandyKing-hyllystä tutut irtokarkit tulevat myös newyorkilaisten saataville osoitteeseen 306 Bleecker, West Willage.

– CandyKing tarjoaa nyt newyorkilaisille kuluttajille suomalaisille tuttuja herkkuhetkiä. Tutut irtokarkit ja ikoninen Tupla saadaan tarjolle sopivasti juuri Suomen itsenäisyyspäivänä, iloitsee glbaalista CandyKing-liiketoiminnasta vastaava Laura Rytkölä.

New Yorkin myymälässä on tarjolla laaja CandyKing-irtokarkkikonsepti. Valikoima sisältää esimerkiksi suklaisia Polly-karkkeja, kolapulloja, Lakrifun-liitulakuja, punssinappeja, persikkaviinikumeja ja noitapillejä. Valikoiman helmenä loistaa suomalaisten kestosuosikki, Tupla-patukka minikokoisena, joka löytyy myös CandyKingin irtokarkkivalikoimasta kotimaasta.

Myymälän värikkäästä ja herkullisesta ulkoasusta vastaa alun perin suomalainen sisustusuunnittelutoimisto AT-Design.

CandyKing on osa Pohjois-Euroopan johtavaa makseistaloa, Cloetta-konsernia. CandyKing on yksi Cloettan kymmenestä superbrändistä, joihin yhtiö keskittyy osana kasvustrategiaansa.

__

Lisää aiheesta kansainvälistyminen.

Liittyvät artikkelit