Kurkista kulisseihin ja näe jo etukäteen, miten haastattelut saavat alkunsa, jo ennen kuin ne ilmestyvät lehdessä. Näillä sivuilla avaamme toimitus- ja tuotantotiimin arkea, kokemuksia haastattelutilanteista ja sivujuonteita, jotka eivät päädy lehteen.

Presserin omia sisältöjä

Jasmine Jussila: Uskollinen asiakas on kultakimpale

Oikein johdettu asiakaskokemus on keskeisin asiakasuskollisuuteen vaikuttava tekijä. Tyytyväinen asiakas ei ainoastaan palaa luoksemme vaan myös suosittelee palvelua verkostolleen. Uskolliset asiakkaat mahdollistavat moninkertaisen kasvun.  

Lue lisää

Työntekijäkokemus: Sirkku Kaunisto

Sirkku Kaunisto on toiminut Presserillä myynnin harjoittelijana elokuusta alkaen. Harjoittelun ohella hän viimeisteli tradenomin tutkintoaan Haaga-Helian myynnin koulutusohjelmassa. Kysyimme Sirkulta työntekijäkokemuksesta.

Lue lisää

Jasmine Jussila: Arvot ovat ytimessä

Yrityksessä on kulttuuri silloinkin, kun sitä ei ole sanoitettu tai sitä ei tietoisesti johdeta. Kulttuuria ohjaavat arvot, ne peruspilarit, jotka ovat jokaisen teon ja päätöksen taustalla.

Lue lisää

Jasmine Jussila: Kun myyjä välittää enemmän

Hyvän tuotteen ostaa huonolta myyjältä vain pakon edessä. Sellaiselta, jolle ostollasi ei ole väliä. Haluan, että myyjä on iloinen asiakkuudestani. Vien mieluusti rahani toiselle myyjälle, jolle ostopäätökseni tuottaa mielihyvää.

Lue lisää

Jasmine Jussila: Miljoona renkaanpotkijaa

Myyjä on yritysjohdon suosikki. Hän tuo taloon kassavirtaa, muut funktiot ovat karkeasti ottaen myynnin tukea. Helppohan myyjän on henkseleitä paukutella, kun markkinointi on ensin kovalla työllä ohjannut asiakkaat myyjän luo.

Lue lisää

Jasmine Jussila: Muutoksen tuoksu

Suomen yrityselämässä on liikehdintää ja ilmassa leijailee muutoksen tuoksu. Siinä on uudenlainen aromi. Perinteisetkin toimialat ovat, osin lainsäädännön ja osin markkinoiden painostamana, siirtäneet katseensa voimakkaasti tulevaisuuteen.

Lue lisää