TAMK kouluttaa insinööriopiskelijoita myyntitehtäviin
Pirkanmaan yrityskenttä nojaa teknisen kaupan tuotteisiin, ratkaisuihin ja palveluihin, joiden kauppaamiseen tarvitaan myynnin osaajia.
Pirkanmaan yrityskenttä nojaa teknisen kaupan tuotteisiin, ratkaisuihin ja palveluihin, joiden kauppaamiseen tarvitaan myynnin osaajia.
Kun myynti määrittää organisaation suunnan ja tuloksen, oikean kasvujohtajan löytäminen on avainasemassa. Mutta mistä löytää osaaja tähän kriittiseen rooliin – sellainen, joka vie koko myyntiorganisaation uudelle tasolle?
Asiakkuuksien syventäminen ja konsultoiva arvomyynti ovat tänään enemmän totta kuin koskaan. Digitaalisen transformaation kumppaniyritys, Ambientia, halusi nostaa myynnin tekemisen uudelle tasolle. Modernin kyvykkyysjohtamisen kumppaniksi valittiin Bridge Impact.
Jo kuusi vuotta Elisan yritysmyynnin parissa Bookersilla työskennellyt Kai Hartman arvostaa kannustavaa palkkamallia ja vapautta tehdä töitä itselle sopivimmalla tavalla. Oikeassa työympäristössä hän yltää huikeisiin tuloksiin.
Meillä suomalaisilla ei ole vahvaa kauppiasperinnettä. Myynti on pitkään ollut monelle yhtä kuin huonon tuotteen tyrkyttäminen. Jatkuvan kehityksen ilmapiiri on saanut aikaan asennemuutoksen. Nyt tiedämme, että myynti on asiakkaan auttamista. Työtä, jolla on merkitys.
Myyntityö on joutunut valtavaan murrokseen. Pakko on mitä parhain muutosprosessin kiihdyttäjä. Kukapa olisi uskonut, että verkkotapaamisten arkipäiväistyminen lyö läpi keväällä 2020 vain muutamissa viikoissa?
Tehoa kasvuun voi saada ulkoistamalla osan myynnistä ulkoiselle palvelukumppanille.
Nyt koronatilanteen takia olemme kaikki joutuneet pakon edessä siirtymään etätöihin. Kuukausien etätyö pakottaa myös modernisoimaan johtamiskäytäntöjä.
Koronakriisi on saanut meidät kaikki miettimään tulevaisuutta. Mitä yhteiskunnassamme tapahtuu seuraavaksi? Jokainen yritys tarvitsee myyntiä selviytyäkseen ja paljon myyntiä menestyäkseen. Mutta saako näinä aikoina myydä, kun yritykset ovat muutenkin pulassa?
Kuopiolainen Taiga Concept tarjoaa työpaikoille rauhaa, mutta yrityksessä kuhisee kasvu.
Kulttuurin rakentaminen ja kehittäminen otetaan CDK Globalissa tosissaan. Autonostajan paremman asiakaskokemuksen eteen työskentelevä globaali IT-yritys uskoo coachauksen ja avoimen, kaksisuuntaisen palautteen voimaan.
Yksi asia näyttää yhdistävän menestyviä yrityksiä, ja se on asiakkaan ymmärtäminen. Onneksi sitä voi oppia.
Hyvät myyjät haluavat palkkaa tekemästään tuloksesta, alisuoriutujat läsnäolosta ja vaivannäöstä.