Bookers rekry

Myynti on työtä, jolla on merkitys

Meillä suomalaisilla ei ole vahvaa kauppiasperinnettä. Myynti on pitkään ollut monelle yhtä kuin huonon tuotteen tyrkyttäminen. Jatkuvan kehityksen ilmapiiri on saanut aikaan asennemuutoksen. Nyt tiedämme, että myynti on asiakkaan auttamista. Työtä, jolla on merkitys.

Lue lisää
Joni-Joonas Honkanen_Bookers

Joni-Joonas Honkanen: Saako nytkin myydä?

Koronakriisi on saanut meidät kaikki miettimään tulevaisuutta. Mitä yhteiskunnassamme tapahtuu seuraavaksi? Jokainen yritys tarvitsee myyntiä selviytyäkseen ja paljon myyntiä menestyäkseen. Mutta saako näinä aikoina myydä, kun yritykset ovat muutenkin pulassa?

Lue lisää
vaikuttajamarkkinointi

Jasmine Jussila: Uskollinen asiakas on kultakimpale

Oikein johdettu asiakaskokemus on keskeisin asiakasuskollisuuteen vaikuttava tekijä. Tyytyväinen asiakas ei ainoastaan palaa luoksemme vaan myös suosittelee palvelua verkostolleen. Uskolliset asiakkaat mahdollistavat moninkertaisen kasvun.  

Lue lisää

Jasmine Jussila: Kun myyjä välittää enemmän

Hyvän tuotteen ostaa huonolta myyjältä vain pakon edessä. Sellaiselta, jolle ostollasi ei ole väliä. Haluan, että myyjä on iloinen asiakkuudestani. Vien mieluusti rahani toiselle myyjälle, jolle ostopäätökseni tuottaa mielihyvää.

Lue lisää