Business Insight 03/2020
Julkaisu printtinä 5.3.2020 Kauppalehti Faktan yhteydessä.
Julkaisu printtinä 5.3.2020 Kauppalehti Faktan yhteydessä.
Toimitilojen käyttöaste on tyypillisesti alhainen, mutta kiinteistöinä ne ovat käyttövalmiudessa koko ajan kuluttaen energiaa. SSA pureutuu juuri tämän kaltaisiin epäkohtiin hyödyntäen konsepteissaan monipuolista suunnittelun ja rakentamisen osaamistaan.
Suomen vanhin pankkiryhmittymä, Säästöpankki, elää todeksi lupaustaan olla ihmisen kokoinen ja arjessa helposti lähestyttävä pankki, joka pitää aktiivisesti huolta asiakkaidensa taloudellisesta hyvinvoinnista.
Kuinka tehdä markkinointia, joka kiinnostaa asiakasta? Kuinka asiakaskokemus automatisoidaan? Vastaus löytyy kovan datan ja asiakasymmärryksen liitosta. Juuri asiakasymmärrys parantaa asiakaskokemusta.
Suurin yksityinen työnantaja Suomessa, S-ryhmä, hyödyntää digitaalisuutta yhteisöllisyyden vahvistamiseen ja tarjoaa työntekijöilleen monipuolisia urapolkuja.
Kun ICT-talo Elmo sai viime keväänä asiakkaakseen 2 800 hengen ilmailu- ja puolustuskonserni Patrian, moni kysyi, miten ihmeessä. Vastaus on yllättävän yksinkertainen: yhtenevän yrityskulttuurin ja avoimen keskustelun ansiosta.
Raumalaisia laivanrakennuksen perinteitä jatkava Rauma Marine Constructions on kovassa kasvussa. Kotimaisessa omistuksessa oleva yritys on saavuttanut selkeän aseman toimialallaan.
Pörröisen henkilöstöjohtamisen aika on ohi. Menestyviä yrityksiä yhdistää vahva yrityskulttuuri, jonka systemaattinen johtaminen mahdollistaa organisaation tavoitteiden toteutumisen. Suomen rautaisin yrityskulttuuritoimisto jalkautuu yritysten arkeen ja luo rakenteet strategian toteuttamiseksi.
Hiomapojat Oy löysi Orimattilasta portin koko Suomeen.
Jokainen itseään kunnioittava yritys haluaa olla esimerkki vastuullisesta toimijasta, halutusta työnantajabrändistä ja voittavasta työntekijäkokemuksesta. Miksi silti luemme päivittäin yrityksistä, jotka tavalla tai toisella epäonnistuvat toimimaan vastuullisesti?
Medikumppanilla vastuullisuus on liiketoiminnan ytimessä – ei ainoastaan päälle liimattuna arvona, vaan kivijalkana, jolle liiketoiminta on rakentunut. Tavoitteena on olla vastuullisuuden edelläkävijöitä lääkäreiden rekrytoinnissa, kirjoittaa toimitusjohtaja Teija Koskinen.