vaikuttajamedia_presser
global, talent, spenglerfox, bridge impact
Picture: Getty Images Pro

Maailmanlaajuinen suorahakutoimija kiinnostui suomalaisesta Capability Design™ -metodista

Globaali johdon suorahakuverkosto SpenglerFox on solminut maailmanlaajuisen kumppanuussopimuksen suomalaisen kyvykkyystoimiston Bridge Impactin kanssa.

Noin 40 maassa toimiva suorahakuverkosto SpenglerFox vahvistaa kansainvälistä kumppaniverkostoaan Suomeen. Yhtiö on hiljattain solminut kumppanuussopimuksen Bridge Impactin kanssa.

“Asiakkaamme odottavat meiltä uraauurtavia ratkaisuja kaikkialla maailmassa. Meidän on oltava sekä joustavia että ketteriä. Vaatimustasomme kansainvälisille kumppaneillemme on korkea ”, taustoittaa SpenglerFoxin kumppanuuksista vastaava johtaja Peter Szabo.

Suomen ensimmäisen kyvykkyystoimiston, Bridge Impactin mukaan yritysten strategia toteutuu vain, jos henkilöstöllä on oikeat kyvykkyydet sen toteuttamiseksi. Yhteistyö globaalin verkoston kanssa mahdollistaa suomalaisen Capability Design™ -metodin hyödyntämisen koulutuksissa, suorahaussa, sisäisissä rekrytoinneissa ja urasuunnittelussa nyt myös kansainvälisesti.

Kyvykkyysmallin keskiössä on strategia

Kyvykkyystoimiston palveluihin turvaudutaan erityisesti strategiauudistusten yhteydessä, mutta myös muissa muutostilanteissa kuten avainhenkilöiden rekrytoinneissa.

“Selvitämme mitkä ovat strategian toteutumisen kannalta kriittisimmät kyvykkyydet onnistumisen varmistamiseksi. Työntekijöiden kyvykkyyksien on oltava linjassa tavoitteiden kanssa”, sanoo Bridge Impactin osakas Kari Paananen.

Kun SpenglerFox päätti laajentaa verkostoaan Suomeen, oli kyvykkyystoimisto Bridge Impact luonnollinen valinta kumppaniksi.

”Yhteiset arvomme, heidän yrittäjähenkisyytensä ja innovatiivinen Capability Design™ -metodinsa sopivat täydellisesti tapaamme toimia ja lähestyä asiakkaita. Olemme iloisia siitä, että saimme Bridge Impactin kumppaniksemme”, toteaa Peter Szabo.

Yhteistyöhanketta on edistänyt myös innovaatiorahoitusta ja kansainvälistymispalveluita tarjoava BusinessFinland.

Lue lisää sisältöjä kyvykkyydestä täältä.

Liittyvät artikkelit