Mistä puhua?

YRITYSKULTTUURI

Vain oikein muotoiltu yrityskulttuuri voi tuottaa toivotunlaisen työntekijäkokemuksen.

Kuinka sitoutuneita teillä ollaan kulttuurin johtamiseen? Houkuttelet alasi parhaita osaajia ja profiloidut hyvänä työnantajana.

TYÖNTEKIJÄKOKEMUS

Työntekijäkokemus on keskeisin asiakaskokemukseen vaikuttava yksittäinen tekijä.

Haasta talentti kertomaan tekemisestään. Hän on oman työnsä paras asiantuntija. Ammattitaitoinen kollega on vetovoimatekijä työnhakijalle. 

ASIAKASKOKEMUS

Toivottu ja oikein johdettu asiakaskokemus on keskeisin asiakasuskollisuuteen vaikuttava tekijä.

Kutsu asiakkaasi mukaan haastatteluun ja vahvistat asiakassuhdetta. Sanomasi on uskottava ja edistät uusasiakashankintaa. 

REFERENSSIJULKAISU:

PRINTTI: 140 000 lukijaa

  • Business Insight julkaistaan kiinteänä liitteenä Kauppalehti Faktassa.
  • KL Fakta on johtajien ja esimiestyötä tekevien ammattiin keskittyvä ja siinä auttava lehti. Lehti antaa työkaluja esimiestyöhön ja itsensä johtamiseen, ja on kiinni sekä esimiehen arjessa että haasteissa.
  • Julkaisu jaetaan vuonna 2020 kaikille Kauppalehden tilaajille.
  • Liitteen sivumäärä: 16
  • 217 x 280mm + 5mm leikkausvarat
  • Seuraava aineistopäivä 17.02.2020

DIGI: 8000-13 000 lukijaa jo julkaisuviikolla

  • Näkyvyys SEO-optimoidulla Presser.fi-mediasivustolla
  • Näkyvyys SEO-optimoidussa MyNewsDesk-uutishuoneessa
  • Kohdennettu lisämarkkinointi LinkedIn-kanavissa räätälöidysti
  • Uutiskirje Presserin sidosryhmälle (noin 3000 yrityspäättäjää)
  • Teaser (still/video) Instagramissa/LinkedInissä tuotantovaiheessa
  • Saat halutessasi valmiin pohjan SoMe-tarinan jakoon
Syyskuun numeroon mahtuu vielä 5 yritystä, vahvista paikkasi pian!

Esimerkkiartikkeleita: